Lazerle Çatlak Tedavisi Ankara

Lazerle çatlak tedavisi Ankara, cilt katmanlarının yenilenmesi, cildin gençleşmesi ve cilt çatlaklarının giderilmesi amacıyla gerçekleştirilen, özel bir lazer uygulamasıdır. Cilt son derece esnek bir yapıya sahiptir. Bu yapısı sayesinde önemli doku ve organları dış tehditlere karşı korur, adeta bir bariyer görevi görerek zararlı mikroorganizmaların ilgili bölgelere ulaşmasını engeller. Bununla birlikte cildin esnekliğinin de bir limiti vardır. Hızlı bir şekilde alınan veya verilen kilolar, gebelik sürecinde yaşanan değişimler, hormon dengesizlikleri ve birtakım cilt hastalıkları cilde zarar verebilir. Kapasitesinden fazla esneyen dermis isimli cilt tabakası daha fazla gerilmeye dayanamayarak çatlayabilir.

Cilt çatlakları, bulundukları bölgenin görünümünü olumsuz etkileyebilirler. Bireyler sahip oldukları cilt çatlakları sebebiyle özgüven problemleri deneyimleyebilir. Dolayısıyla da estetik bir problem olan cilt çatlakları, bireyin günlük yaşamını etkileyecek seviyede rahatsız edici hale gelebilir. Lazerle çatlak tedavisi sayesinde dermis tabakasının kendisini onarma süreci desteklenebilir ve böylece cilt çatlaklarının görünürlüğü azaltılabilir. Yazımızın devamında ‘’Lazerle çatlak tedavisi ne kadar sürer?’’, ‘’Lazerle çatlak tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Lazerle çatlak tedavisi sonrası dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?’’ ve ‘’Lazerle çatlak tedavisi neden yapılır?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. Ankara lazerle çatlak tedavisi hakkında detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

Lazerle Çatlak Tedavisi Nedir?

Lazerle çatlak tedavisi, cilt çatlaklarının görünürlüğünü azaltmak, çatlakları ortadan kaldırmak ve dermis isimli cilt tabakasının kendisini onarmasına yardımcı olmak amacıyla yapılan, ameliyatsız bir uygulamadır. Lazerle çatlak tedavisi, minimal sarkma ve cilt çatlağı sorunları için oldukça etkilidir. İyileşme sürecinin hızlı olması, günlük yaşamın aksamaması gibi nedenlerle de oldukça avantajlı bir uygulamadır. Lazerle çatlak tedavisi, lazerle vajina daraltma ve lazerle vajina beyazlatma gibi gelişmiş bir lazer tedavisidir.

Lazerle Çatlak Tedavisi Neden Yapılır?

Lazerle çatlak tedavisi, dermis tabakasının iyileşme sürecini aktifleştirmek, cilt çatlaklarını gidermek ve cildin pürüzsüz bir yapı kazanmasına yardımcı olmak amacıyla gerçekleştirilir. Lazerle çatlak tedavisi cildin gençleşme ve yenilenme mekanizmalarını destekler, uygulama ile artışa geçen kolajen ve elastin gibi önemli yapılar cildin kendisini tamir etmesinde kullanılır. Böylece çatlak cilt görünümü giderilmiş olur.

Lazerle Çatlak Tedavisi Kimlere Önerilir?

Lazerle çatlak tedavisi, 18 yaşını doldurmuş olan ve cilt çatlaklarından kurtulmak isteyen bireylere tavsiye edilmektedir. Germe ameliyatlarının aksine bu uygulama cerrahisiz bir şekilde yapılır. Bu yüzden de genellikle minimal estetik problemler için çok daha uygundur.

Cilt Çatlakları Neden Olur?

Cilt çatlakları şu gibi nedenlerden meydana gelebilir:

• Gebelik döneminde meydana gelen fiziksel ve hormonal değişimler.
    • Hormon dengesizliği ve hormon hastalıkları.
    • Cilt hastalıkları.
    • Ergenliğe girmiş olmak.
    • Aniden zayıflamak veya hızlı bir şekilde kilo almış olmak. Özellikle de bariatrik cerrahiler (obezite cerrahisi) sonrasında cilt çatlaklarının görülmesi oldukça yaygındır.

Cilt çatlakları bu gibi nedenlerden meydana gelebilirler.

Lazerle Çatlak Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Lazerle çatlak tedavisinin faydaları arasında şunlar yer alır:

• Cildin kendi kedini yenilemesini kolaylaştırır, yenilenme mekanizmalarını aktifleştirir.
    • Cildin toparlanmasına yardımcı olur, çatlakların giderilmesini ve cildin gençleşmesini sağlar.
    • Kolajen ve elastin gibi cildin ihtiyaç duyduğu önemli maddelerin daha fazla sentezlenmesini sağlar.

Lazerle cilt çatlağı tedavisinin faydaları bu şekilde sıralanabilir.

Lazerle Çatlak Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Lazerle çatlak tedavisi, seanslar halinde gerçekleştirilen bir uygulamadır. Bu seanslar genellikle 20 ila 30 dakika içerisinde tamamlanmış olurlar. Seans sayısı ise çatlakların bulunduğu alanın genişliğine, kaç farklı bölgeye uygulamanın yapılacağına ve cilt çatlaklarının ilerleme durumuna göre değişiklik gösterebilir.

Lazerle Çatlak Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle cilt çatlağı tedavisi sırasında ilk olarak uygulamanın yapılacağı cilt bölgesi özel bir solüsyon ile temizlenir. Sonrasında bölgeye topikal anestezi kremi sürülür. Kremin etkisi başladıktan sonra dermis tabakasına ulaşması hedeflenen lazer ışınları lazer probundan ateşlenir. Böylece ilgili cilt katmanı, istenilen enerji seviyelerinde uyarılmış olur.

Lazerle Çatlak Tedavisi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Lazerle çatlak tedavisi sonrası dikkat edilmesi gerekenler arasında şunlar yer alır:

• Tedavi sonrasında ilgili vücut bölgelerine soğuk kompres uygulanabilir. Ancak bu gibi uygulamalar doktor önerisi doğrultusunda yapılmalıdır.
    • Uygulamadan bir gün sonra ılık duş alınabilir, bir süre çok sıcak su ile duş alınmamalıdır.
    • Uygulama sonrasında ilgili cilt bölgeleri güneş ışığına karşı korunmalıdır.
    • Uygulama sonrasında bir süre solaryuma gidilmemelidir.
    • İlgili cilt bölgesine doktorun önermediği kozmetik ürünler sürülmemelidir.

Lazerle cilt çatlağı tedavisi sonrası dikkat edilmesi gerekenler arasında bunlar yer alır.

Ankara Lazerle Çatlak Tedavisi Fiyatları 2024

Ankara lazerle çatlak tedavisi fiyatları, uygulamanın detaylarına ve benzer etmenlere göre kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.